marți, 8 februarie 2011

Care "eu" ?!

Am invatat, sa deosebesc
Lucrurile, sa definesc sentimente.
Sa imi apar fiecare parte
Dar mai ales sufletul,
Sufletul mic, ascuns
in spatele inimii.

Sa imi iubesc nebunia
ascunsa, departe de lume
Si cele 5 minute de tacere
din jurul meu.

Si am momentele mele
De fericire maxima,
Si zambesc
Am obiceiul de a zambi
tot timpul.

Ma chinui sa privesc dincolo,
sa imi vad sufletul
pitit, satul, scarbit.
Sa ii permit si lui
O secunda, o ora, o zi
de tristete.

O sa-l oblig intro zi
Sa se piarda in univers.

Imi simt trupul
Ca un conglomerat
De bucurii, tristeti,
idei si ganduri
mereu schimbatoare.

Zambetul si tacerea mea dimineata,
Tristetea si lacrimile,
Nebunia si ideile
intelese doar de mine.

Caci nici eu nu mai stiu
Care "eu" sunt oare ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu